چند خبر كوتاه از رادیو و تلویزیون
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از مركز هنر های نمایشی رادیو، این برنامه تركیبی به نویسندگی سهیلا خدادای، تهیه كنندگی و سردبیری اشرف السادات اشرف نژاد و كارگردانی شهین علیزاده تهیه شده است.

** فیلم سینمایی 'مریم مقدس' ساخته شهریار بحرانی دوشنبه ساعت 16 و 15 دقیقه از شبكه دو سیما پخش می شود؛ شبنم قلی خانی، پرویز پور حسینی، محمد كاسبی و جعفر دهقان از بازیگران این فیلم هستند.

** 'به رنگ اقناع' عنوان جدیدترین كار علی رامشه در مقام تهیه كننده و كارگردان است كه به تازگی تصویر برداری آن به پایان رسیده است؛ در این فیلم كه از تولیدات شبكه قرآن و معارف سیما است، بازیگرانی از جمله مهدی امینی خواه، شهرام عبدلی، حسن اسدی، حسین رجایی دوست، سعیده عرب و ... بازی كرده اند.

داستان این فیلم نیز روایتگر جوان متمول و معدن داری است كه در سفری كه برای ارزیابی یك معدن انجام می دهد به دلیل خودخواهی اش در كویر و صحرا سر گردان می شود و تا چند قدمی مرگ پیش می رود او با پیر مردی دارو ساز كه به كار جمع آوری گیاهان دارویی مشغول است آشنا می‌شود.

رامشه تصویر برداری فیلم جدید خود را در بندر انزلی با عنوان 'كمینگاه شیطان'با موضوعی پلیسی كه به مرز و امنیت مرزی می‌پردازد، با همكاری اداره مرزبانی استان گیلان ظرف روزهای آینده اغاز خواهد كرد.

** برنامه ' گفت و گوی تنهایی' نهم مرداد ماه شبكه چهار سیما میزبان ستاره اسكندری بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود.

ستاره اسكندری در این برنامه كه شب‌های ماه مبارك رمضان پخش می‌شود در گفت و گو با با علی میرمیرانی مجری برنامه از نگاهش به زندگی‌، كارهایی كه تاكنون انجام داده‌ و همه آنچه را كه به هنرشان مربوط می‌شود صحبت می‌كند.

'گفت‌وگوی تنهایی' در هر برنامه با هنرمندان عرصه‌های سینما،‌ تئاتر‌، تلویزیون و موسیقی و شخصیت‌های فرهنگی همچون كمال تبریزی‌، پرویز پورحسینی،‌ پیمان قاسم‌خانی‌، هنگامه قاضیانی،‌ آریا عظیمی‌نژاد‌، ‌ و... به گفت و گو می پردازد.

این برنامه ساعت 22 و 5 دقیقه پخش می‌شود.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: